Monday, January 4, 2010

FiRST DAY KULIAH,..,,./...

Harie nie first day kuliah ntok sem nie,,.,,..
cam bez je,,..
tp bile tngok jadual kuliah x bez gile sebab sume kelas mule pukol 8.00!!!
x macam sem lepas,,,..kuliah ade mule pukol 11pg,,..so,,.boleh le aku bngon lambat,,..hahaa
mule2 kelas ari nie kelas ngan miss Amy,...da x belajar ngan miss sri dah,,..heheee
bez gak r ngan miss amy,,..
lepas je abes kuliah b.i,,..ktorang jalan ramai2 menuju ke kelas sterosnye,,.Fizik,,..
dalam pejalanan,,..ktorang nampak dari jaoh miss sri kandy,,tp sebenarnye aku x nampak pn..wahh,,....
hahaahaa,,..
dyorang sume takt nak tegor miss sri,,..
Ewah Said:sponge2!!!!tu miss Sri!!!!die tetap anggun mcm dulu,,..!!
aku:mane???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!sambil tercari2,,..
tp nape sume x nk tgor miss???
dari jaoh aku jerit:::::Miss Sri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miss sri pon tengok ke arah ktorg sambil tersenyum,,..hehee
aku cepat2 angkat tangan kt miss,,..
Miss pn angkat tangan kt aku,,..
bez gle,,..hahaa
Ewah(membe) said again:ish ko,,..bini orang 2!!!hahaa
Tp aku saje2 je la,,...hahaaa
nie la Miss sri Kandy,,,.

pas 2 ktorg masok kelas fizik,,..tutor,..pas tu kenal2 kan diri,,..hahaa
lawak gile tyme 2,,..aku tergelak2 je,,..

petang 4.30 fizik lagi,,..tp aku x paam sangat pn,,..
da r dok blakang,,...
aku ngan Amin maen lukis2 je kt blakang,,..
ble lecture datang,,...buat2 buat keje,,..hahaaa
SMOGE AKU BERTAMBAH RAJIN SEM NIE,,..HAHAHAA

No comments: